W związku z art. 163 § 1 Kodeksu pracy, w najbliższym czasie uruchomiona zostanie w PORTALU PRACOWNICZYM elektroniczna wersja planów urlopowych na rok 2022. Potwierdzeniem utworzenia sugestii urlopowych do uzupełnienia jest otrzymanie wiadomości mailowej wygenerowanej automatycznie z HCM z informacją o czekającym w Portalu Pracowniczym zadaniu do wykonania. Sugestie urlopowe, należy wypełnić i przesłać do akceptacji przełożonego do dnia 13 lutego 2022 r. Po tym terminie system automatycznie zamknie możliwość wprowadzania sugestii przez Pracowników. Osoby, które nie dopełnią powyższych formalności będą zobowiązane osobiście ustalić z przełożonym plan swojego urlopu. Dni urlopowe podane w sugestiach powinny być uzgodnione z osobami, które będą Państwa zastępować podczas nieobecności. Jest to bardzo ważne, gdyż po wysłaniu sugestii nie ma możliwości wprowadzania przez Państwa zmian w podanych terminach (zmiany może dokonać jedynie osoba zatwierdzająca plan urlopów). Szczegółowa instrukcja planowania urlopów wypoczynkowych dostępna jest na Forum UKSW po zalogowaniu w części pt. Informacje, druki, formularze dla pracowników. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z Panią Beatą Kucharuk (b.kucharuk@uksw.edu.pl) wew. 409 lub Panią Katarzyną Trzecińską (k.trzecinska@uksw.edu.pl) wew. 318.