Drodzy Studenci, prosimy o śledzenie komunikatów i zarządzeń dot. sytuacji wywołanej zagrożeniem epidemicznym. Na bieżąco aktualizujemy informacje.
Nauka i praca zdalna
Korzystamy z YouTube
Wykładowca może stworzyć nagranie audio-video na dedykowanym kanale YouTube-szkolenia. Studentom należy udostępnić link do nagrania poprzez platformę Moodle. W celu otrzymania dostępu do kanału YouTube-szkolenia, należy założyć konto w Google (tj. …@gmail.com). Następnie prosimy wysłać prośbę o dostęp do kanału YouTube-szkolenia na adres zgloszenia@uksw.edu.pl.
Po wykonaniu nagrania wykładu, prosimy udostępnić go na kanale YouTube, a link do tego nagrania zamieścić na kursie (przedmiocie) na platformie Moodle.
Korzystamy z Moodle
poprzez wgranie na platformę Moodle przygotowanych materiałów dydaktycznych (e.uksw.edu.pl). Jak uzyskać dostęp do platformy elearningowej?
- należy wpisać do przeglądarki https://login.uksw.edu.pl/cas/login
- z listy serwisów wybieramy drugą pozycję Moodle
- wpisujemy Login i hasło tak, jak do USOSweb
- jeżeli jest to pierwsze logowanie to należy dokończyć rejestracji (uzupełnić pola oznaczone czerwoną gwiazdką)
Jak korzystać z platformy Moodle
- Na pierwszej stronie jest widoczny Kurs obsługi platformy Moodle przygotowany przez uczelnię, koordynatorem kursu jest p. Monika Nowosielska, email: m.nowosielska@uksw.edu.pl, telefon: 791159357 oraz Małgorzata Lang email: m.lang@uksw.edu.pl, telefon: 508125479 Dodatkowo można skorzystać z filmu instruktażowego przygotowanego przez pracowników WPiA UKSW – dostęp https://wpia.uksw.edu.pl/node/9154 oraz z instrukcji jak tworzyć interaktywne ćwiczenia w programie HotPotatoes https://bnb.oeiizk.waw.pl/2-2013/hotpotatoes.pdf
Gdzie znajdę na platformie moje przedmioty, które mogę realizować zdalnie?
- W lewym menu pn.Moje kursy są wszystkie przedmioty realizowane w semestrze letnim 2019/2020 (zdefiniowane dla kierunku studiów w USOS)
Korzystamy z Aplikacja MS Teams
Aplikacji MS Teams została udostępniona dla wszystkich nauczycieli akademickich na office365.uksw.edu.pl. Jak uzyskać dostęp do aplikacji?
- należy wpisać do przeglądarki https://office365.uksw.edu.pl
- wpisać Login (z dopisaniem @uksw.edu.pl) i hasło tak, jak do USOSweb.
Jak pracować ze studentami w aplikacji MS Teams?
MS Teams to usługa internetowa oparta na chmurze, zawierająca zestaw narzędzi wspomagających pracę zespołową, w tym pracę zdalną. Przy pomocy MS Teams można również prowadzić wykłady online- prowadzenie wykładów w formie wirtualnych spotkań, przesyłanie plików i zadań studentom. O terminie wirtualnego spotkania i zadaniach można powiadomić studentów poprzez Umail w systemie USOSweb dołączając do listy wysyłkowej kierownika kierunku.
Instrukcja dołączenia do zespołu MS Teams przez studentów:
- z wiadomości e-mail należy skopiować kod zespołu MS Teams.
- Logujemy się pod adresem http://office365.uksw.edu.pl/ loginem „mój identyfikator w USOS/nr albumu”@uksw.edu.pl. Hasło podajemy takie, jak w systemie USOSa.
- Wśród aplikacji Office 365 wybieramy Teams.
Po lewej stronie ekranu klikamy w opcję „Zespoły”, a potem w prawym górnym rogu w przycisk „Dołącz do zespołu lub utwórz nowy”. - W kontrolce „Dołącz do zespołu, wpisując kod” wklejamy pochodzący z wiadomości e-mail skopiowany do schowka kod zespołu MS Teams, a następnie klikamy przycisk „Dołącz do zespołu”.
- Stajemy się członkiem zespołu i możemy uczestniczyć w jego pracach.
Microsoft Teams – wprowadzenie – dr Krzysztof Świtała
https://www.youtube.com/watch?v=ZTm8KQ75Itg&feature=youtu.be
{youtube}ZTm8KQ75Itg{/youtube}
Prowadzenie zajęć w MS Teams – Tutorial dra Marka Robaka
https://www.youtube.com/watch?v=QPXfIXM9zs8
{youtube}QPXfIXM9zs8{/youtube}
Komunikat Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczący legitymacji studenckich
Drodzy Studenci,
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 marca 2020 r. elektroniczne legitymacje studenckie, których ważność została potwierdzona w pierwszym semestrze roku akademickiego 2019/2020, zachowują ważność do dnia 31 maja 2020 r., bez konieczności potwierdzenia ich ważności przez aktualizację danych w układzie elektronicznym oraz umieszczenie hologramu.
Dear Students,
due to the Regulation of the Minister of Science and Higher Education of March 12th 2020, Electronic Student IDs, whose validity was confirmed in the first semester of the 2019/2020 academic year, remain valid until May 31st 2020, without having to confirm their validity in the electronic system and placing the hologram.
Komunikaty uczelniane:
BIBLIOTEKA UKSW zaprasza do korzystania z e-zasobów. Zestawienie materiałów i usług zdalnych można znaleźć na stronie Biblioteki i pod linkiem: https://biblioteka.uksw.edu.pl/pl/node/1109.
W związku z zaistniałą sytuacją zagrożenia wirusem do dyspozycji Wykładowców została przygotowana przez Centrum Wsparcia Dydaktyki pierwsza wersja kursu obsługi platformy e-learnigowej e.uksw.edu.pl (Moodle).
Przypominamy Studentom o udziale w wykładach i pozostałych zajęciach poprzez platformę Moodle – logowanie poprzez stronę e.uksw.edu.pl.
Po zalogowaniu – jak do USOS-a można sprawdzić, jakie przedmioty są aktualnie dostępne w e-learningu. Prosimy o aktywny udział w prowadzonych zajęciach metodami na odległość.
UWAGA: Wstęp na uczelnię jest możliwy TYLKO po okazaniu legitymacji studenckiej.
Wszystkie niezbędne i wiarygodne informacje dot. sytuacji epidemicznej można znaleźć na: gov.pl/koronawirus.
Jeśli masz objawy towarzyszące koronawirusowi, zadzwoń do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej lub na infolinię NFZ pod: 800 190 590
Komunikat nr 1 Zespołu ds. przeciwdziałania epidemii wirusa SARS-CoV-2 – pobierz
Komunikat nr 2 Zespołu ds. przeciwdziałania epidemii wirusa SARS-CoV-2 – jak przciwdziałać zakażeniu