Przejdź do treści

Zgłoszenie naruszenia prawa (sygnaliści)

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że Pełnomocnikiem Rektora ds. naruszeń prawa jest Pani dr Aleksandra Burek. Sytuacje, które mogą stanowić naruszenie prawa należy zgłaszać przez dedykowane do tego kanały informacyjne obowiązujące w UKSW:

  • wysyłkę na adres mailowy: naruszenie@uksw.edu.pl wypełnionego formularza Zgłoszenia,
  • przekazanie osobiste Pełnomocnikowi po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres podany powyżej,
  • wysyłkę w formie listownej na adres: Pełnomocnik ds. zgłoszeń naruszeń prawa, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, pok. 431, ul. Dewajtis 5; 01-815 Warszawa, z obowiązkowym dopiskiem na kopercie „Poufne Zgłoszenie Sygnalisty”.

  Poniżej znajduje się formularz, który należy wypełnić, by dokonać zgłoszenia.